Slabá erekcia Lacné generiká nepoteší asi nikoho, a to ako muža, tak i jeho partnerku. Túto situáciu môžete riešiť rôzne, no jedným z riešení, je j špeciálne cvičenie. Nehovoríme o pohybe ako takom, ale o cvikoch, ktoré sú zamerané, a to cielene, na mužskú potenciu.Muž cvičí jogu na pláži s ostatnými ľuďmi.jpg
 
Pomôže vám joga
 
Prvým druhom cvikov, ktoré si pri problémoch s erekciou veľmi účinné, je joga, avšak nie hocaká. Pomôžu vám konkrétne cviky, ktorú sú určené na spevnenie panvového dna a stred tela, teda brucha. Akýmsi vyšším stupňom sú cvičenia zamerané priamo na sexualitu. K takýmto cvičeniam však pristúpte až vtedy, keď úspešne zvládnete aspoň základy jogy, teda dýchanie a držanie tela.
 
Dôležité je prekrvenie a spevnenie
 
Ak by ste sa dali na jogu, mali by ste sa venovať aj dynamickým cvičeniam, ktoré podporia prekrvenie tela. Vhodná je napríklad power joga. To však platí aj v prípade, že sa rozhodnete pre iné druhy cvičení. Nemusíte sa venovať vyslovene joge. Tá samozrejme nemusí vyhovovať každému. Jej výhoda však spočíva v tom, že akékoľvek cvičenia, nie sú zamerané len na daný problém a oblasť, ale taktiež na chrbticu, dýchanie či relaxáciu.Žena a muž cvičia na pláži na športových podložkách.jpg
 
Cvičiť teda môžete aj iné druhy cvičení. Vhodný môže byť napríklad i pilates alebo klasické posilňovanie. Základom je to, aby ste pri cvičení spevňovali svoje panvové dno a brucho a taktiež to, aby ste si prekrvili telo.
 
Zvýšte si hladinu testosterónu
 
Nárazový pohyb, ktorý trvá krátko, no je fyzicky extrémne náročný, dokáže nakopnúť produkciu testosterónu v tele. Cviky zdravotné, by ste preto mali pravidelne striedať s takýmto druhom pohybu. Vhodné je napríklad behanie do kopca, cviky s väčšou záťažou ( činky) alebo rýchli beh na krátku vzdialenosť.
 
Pohyb, ktorý je mierny, no dlhodobý, môže produkciu mužského hormónu, naopak, znižovať. To samozrejme neznamená, že nemôžete behať, lyžovať alebo sa venovať cyklistike. Dôležité je, aby ste aspoň raz za čas, vykonávali aj takúto pohybovú aktivitu.