Je také ľahké pochopiť význam tohto slova a to, o čom tento šport je. Ide o najlepší spôsob ako proporcionálne vytvarovať telo.

posilování

Zlepšuje telesné zdravie
Benefitom je zníženie rizika vzniku koronárnej choroby srdca. Zapojením sa do fyzických aktivít, ako je posilňovanie a aeróbne cvičenie, máte väčšiu šancu znížiť a kontrolovať vysoký krvný tlak, obezitu a vysoký cholesterol.
Kulturistika má pozitívny vplyv na svaly, kosti a kĺby. Udržuje vaše telo a svaly silné a pružné, pomáha tiež pri osteoporóze a artritíde.
Tieto zdravotné výhody sú dobre známe. Náš mozog a myseľ môžu z bodybuildingu, cvičebného tréningu a aeróbneho cvičenia profitovať.
Platí, že v zdravom tele, zdravý duch. Majte aj vy svoje telo zdravé a odolné a taká bude aj vaša myseľ.

Lepšie duševné zdravie
Podporte týmto spôsobom myseľ a vytvorte duševnú pohodu vďaka zníženiu stresu, úzkosti a depresie. Súčasne sa zvýši vaše sebavedomie a sebadôvera.
Cvičenie je dôležité najmä pre ľudí, ktorí majú nízke sebavedomie. Takto si ho môžu zvýšiť a to tým, že sa začne rozvíjať pozitívny obraz seba samého. Rozvíjanie pozitívneho sebapoznania sa stane v dôsledku zmien v tvare tela, keď začnete strácať váhu alebo cítiť, že sa vaše telo stáva štíhlejším, silnejším a lepším.
Výhodou je aj lepšia nálada a ľahšie riešenie negatívnych emócií.
Fyzická aktivita pomáha uvoľňovať endorfíny – hormóny, ktoré ovplyvňujú náladu. Zlepší sa spánok, zníži sa únava a psychické napätie.

fitnes

Stres
Príliš veľa stresu a úzkosti môže ovplyvniť vaše duševné zdravie a myseľ. Negatívne účinky stresu sú:

– negatívne myslenie
-odoberá fyzickú a duševnú energiu
-ničí radosť zo života
-znižuje schopnosť sústrediť sa

Stres je reakcia tela na fyzické alebo emocionálne zmeny. Medzi fyzické príznaky môžu patriť bolesti hlavy, svalov, bolesť na hrudníku, prírastok hmotnosti alebo strata hmotnosti atď.